23 Şubat 2009 Pazartesi

ADA
6 Saat uyumuş olmama rağmen bugün zıpkın gibi uyandım.Yatağım tekrar benim yaşasın.Adacık odasında artık.Cumartesi gece saat 12 ve 4.30 olmak üzere iki kere uyandı,pazar gece ise gece 01.00 de uyku arasında verdiğim mama ile sabahı gördü.Ama sabah uyandığında pek bir mahsundu.Üzüldüm.Acaba beni yalnız bıraktılar diye içinden geçiriyormuydu?
Aslında gönlüm çok da razı olmuyor onun oralarda tek başına kalıvermesine.(ay aman sanki kızımı okutmaya başka şehre yolladım:) )Hatta gece bu sefer bebefonu bile açmadım kendimi test etmek için.
İşte yine hafta başı mesai,bıraktım geldim.Daha bilmiyor yavrucak annesini uğurlamayı,kimbilir ilerki günlerde ne maceralara adım atacağız.İşe göndermemek için oyunlar,ağlamalar,peşime takılmalar:)Olsun yine de çok çalışan anneye göre ben çok çok daha şanlısıyım.Şanslıyım çünkü büromda kızım için de bir odam var,kızımın odası var.Gelenler bile alışmıştı Ada'ya ama Kurban Bayramından beri havalar soğuk,büro soğuk,artık Şule Teyzesiyle evde kalıyorlar.
Havalar ısınsın gene getiririm diye düşünüyorum aslında hergün olmasa bile haftada birkaç gün gelse kötü de olmaz.Kızım iş hayatına çok erken başladı.Daha kırkı bile çıkmamıştı ki ana kucağında sıcaklarda mesaiye kaldı yavrucak.Olsun gözüaçık olur belki,gerçi cadı benim kızım gözüaçık olacak inşallah.
Şimdilik bu kadar olsun benden,fırsat buldukça yazarım yine...

Hiç yorum yok: