21 Şubat 2009 Cumartesi

İki çocuğumu da (Ada-baba)uyutarak cumartesi keyfi yapıyorum.Adacık odasında yatağında yatıyor,yatakta uyuttuktan sonra götürdüm odasına,şimdilik 2 saat oldu ses yok,bebefonla gezinip duruyorum evin içinde.Bakalım uyuyacak mı,ne kadar uyuyacak,alışacak mı?Bakalım bu gece nasıl olcak,belki kokumu almazsa deliksiz bir uyku çekebilir diye düşünüyorum.Tabi ki bu en iyi ihtimal,kötü ihtimalse kendini yalnız hissedip sürekli ses vermesi yani mızırdanmalar.
Adacım sağolsun dün gece yatağa enine olarak yayılıp hem babasını hem beni uykusuz bıraktı,fazla sahiplendi :)
Bu arada başından beri almam almam yok gerek yok demiştim ama evimize yeni bir Ada eşyası olarak yürüteç/örümcek girdi.Ada sevdi gibi görünüyor şimdilik ama yine de çok fazla kalmak istemiyor onunla.Çok yüksek olup bebek parmak uçlarına basmadığı müddetçe pek zararının olmadığı kanaatine vardım.
Bebek arabası,ana kucağı,mama sandalyesi,yürüteç derken epeyce kalabalıklaştık.Bir de oto koltuğu çıkar bugünlerde.Şimdilik hepsi ortalıkta işimize yarıyor,bir kaç sene sonra ne olcak halimiz bilemiyorum.Atıl stok deposu haline geliriz heralde:(
Bu arada yine kar geliyor sanki.Ankara'ya yağmış,yarın da burda o halde.Zaten hava buz gibiydi.Erciyes'e çıktık ailecek,manzara ,kayanlar,mangal kokuları süperdi tabi bizim açık alana çıkmamıza biraz daha vakit var yükseklik ve kardan dolayı da çok soğuktu.Belki bir gün kayarız da kızımızla.Nedendir bilmiyorum ama Ada arabayı sevmez hale geldi,sıkılıyor,dolaşmak istiyor,ah kızım güzel kızım arabada ayağa bile kalkamıyoruz,nasıl içinde dolaşalım:)tabi sadece içimden geçiriyorum,söylüyorum,ama anlamıyor ya da işine gelmiyor:)

Hiç yorum yok: