13 Mart 2009 Cuma

Ada'nın spor ayakkabıları


Dün aslında bir arkadaşımın doğumgünüydü ve ona hediye almak için çıkmıştım.Kısmet Adakız'a imiş.Artık ilkbahar yaz sezonunu açan mağazalarda süper şeyler gördüm,kızıma güzel güzel bodyler,taytlar aldım.Gözüm elbiselerde kaldı ,bir an Ada'nın onları giyip ortalıkta koşturmasını hayal ettim ama henüz erken,havalar tam ısınmadı zaten hepsi kısa kollu idi.Nasıl olsa bir kaç ay sonra kızım yürümeye başlayacak ve havalar daha da ısınacak.Kızımın inşallah bol bol onları giyme ve ortalıkta dolaşma fırsatı olacak,yaz gelse idi artık ne kadar çok planlar kurdum.
Neyse,akşam eve götürdüğümde kızım sırayla baktı aldıklarıma,ve ençok bunu beğendi kanımca çünkü dayanamayıp kemirmeye başladı:)Sabah işe gelirken hala ayakkabıları kemirmeye devam ediyordu.Sanırım çok lezzetliler:)
Bu arada bizim ev Ada için tehlikeli bir hal almaya başladı.Aşağıda olan prizler,kanepe kolları ve sehpalar.Yeni tasarımlar üretme halindeyim şu aralar tehlikeleri en aza indirmek için.
Adacık kendi başına yürüyebileceğini sanıyor.Bırakın beni diye de bize kızıyor.Sabahları odasındaki beşiğinde ayağa kalkmış bir şekilde feryatla uyandırıyor bizi.O küçücük elleriyle beşiğe tutunarak ayağa kalkıyor ve benim kendi fikrimce bırakınca düşeceğini bilip korkuyor ve basıyor feryadı.O kadar güzel bir görüntü ki o beşikten küçücük bir kafa ve yanında iki tane el görüntüsü anlatamam.
Hikayeler sanırım bundan sonra başlayacak...

Hiç yorum yok: