20 Mart 2009 Cuma

KALPLİ PASTA,aromatik tatlar



Günün anlam önemine binaen bir pasta yapayım dedim,bizimkileri uyutur uyutmaz.Hemen işe koyuldum gecenin bir yarısı kek,krema ,süsleme derken epey vakit geçirdim.İşin ilginç tarafı eşim pasta börek sevmez,ama ben gene de üretimdeyim:)


Yaptığım pastayı kahvaltıdan sonra tadarken hatta bu iş iyi de ben her pastayı tatmak zorundamıyım diye de bize espri yaptı.Şule hanımla biz sevdik.



Bu kısım da yapım aşamasından bir görüntü.

Pasta içerisinde aromatik tatlar mevcut.Üzeri çikolata,iç yüzeyi krem şanti,çikolatası bitter ve çilek aromalı,keki ise hindistan cevizi aromalı.
Resimleri bilgisayara aktardığımda anlıyorum ki benim daha güzel bir makinaya ihtiyacım var.Buradan şimdiden sevgili eşime duyurulur,hazır doğumgünüme az kalmışken aslında güzel bir fotoğraf makinası hiç de fena olmazdı...

Hiç yorum yok: