13 Mart 2009 Cuma

TRUFFLE

Dün akşam Ada uyur uyumaz denemek istediğim truffle işlemine koyuldum hemen.Gerçi yaparken birkaç kere uyandı ama,sayılmaz diyelim...
Malzemeler:
400gr negro bisküvi
200 gr labne
200 gr çikolata
Negroları blenderden geçirip labne paynir ile iyice yoğuruyoruz.Diğer tarafta da çikolatayı benmari usulü eritiyoruz.Ben bitter kullandım ama sütlü çikolatanın daha iyi olacağı kanısındayım.Yoğurma işleminden sonra top haline getirdim ve topları teker teker çikolataya batırp yağlı kağıda serdim biraz soğuduktan sonra dolaba donmaları için yerleştirdim.Donunca da folyo ile sararak şeker görünümü verdim.Biraz daha değişiklik fikrim var ama kısıtlı vakitle ancak bu kadar oldu,ilerleyen zamanda yeni sunumlar yapacağımı düşünüyorum.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

MERHABA ADAKIZ ANNEVEMELKTE BUGÜN GEZİCİ BLOG OTOBÜSÜ SİZDE
sevgileri,mi bırakıyorum annevemelek*seren*

Adsız dedi ki...

SELAM ANNEVEMELKTEN GELDİM İYİ GÜNNLER KIZINIZI ALLAH BAĞIŞLASIN

ADA dedi ki...

Teşekkür ederim,hepinize hoşgeldiniz diyorum.