1 Nisan 2009 Çarşamba

Yine futbol topu,tiramisu ve böğürtlen aromalı cheese kek


Artık Galatasaray futbol topu klasikleşti.Dün gene bir sipariş üzerine koşarak eve gittim.Bu kanaatimizce daha güzel oldu.

Nice yıllara M.Akif...

Yine tiramisular ve cheese kekler bir kafeteryaya sunum için gitti.Beğendiklerini ifade ettiler.Umuyorum ki yol,su,elektrik olarak geri dönüşüm olur :)

Bu seferki futbul topumuz muzlu ve çikolata parçalı idi.Keki sütlü pandispanya.Arası dolgu krema,kremşanti,muz ve çikolata damlacıklı.Üst tabaka şeker hamuru çilek aromalı.

Tiramisuya gelince ben genelde cuplarda tercih ediyorum,ancak sunum yağacağımız yere sunumun daha anlaşılabilir olması açısından tek kişil porsiyonda götürdüm.Onların da tercihleri cup imiş sonra da keşke dedim cupla götürseydim...

Cheese keki aslında üzerindeki meyveler ile sunuyorum ama önemli olan asıl lezzet olduğu için sunum numunelerinde meyvesiz olmasına ve içindeki aromatik tatların anlaşılmasına dikkat ettim.
Neticeler bakalım ne olacak,yeni gelişmeler üzerine haberdar edeceğim...

Hiç yorum yok: