8 Temmuz 2009 Çarşamba

Junior olduk...

Daha önce de pek çok bahsetmiştim,sütsel sıkıntılardan.Kızım 7. aya kadar çok anne sütü aldı,hep bir mücadele halindeydik.Ben ilk günlerden itibaren mama kullandım destek olarak.Milupa gerçekten de en sevdiğimiz mama oldu.Milupa Aptamillerden de en çok Milumili sevdik aslında.Bu koyu mavi Aptamil kutularında da aslında Milumil var.Aslında Milupa beni duysa da Milumil için de kutulu üretim yapsa ne iyi olurdu.Ben aldığım çiftli sarı kutuları bu eskiden kullandığımız mavi kutulara boşaltarak kullanıyordum.Şimdi aynı mesele junior için de gündeme gelecek gibi.Gerçi junior şişe paketleri de var ama yine de ben bu mavi kutucukları pek seviyorum.Kızım 1. yaşı ile birlikte artık abla maması içmeye başladı.Bu juniorlara ben abla maması diyorum.Kızıma hala inek sütü vermiyorum;çünkü hijyenine ve besin değerine çok inanamıyorum.Ayrıca bu denli erken verilmesi halinde demir eksikliği de yapıyor ve bunu biliyorum.Anneler hep bebeklerinin kansızlığı olduğundan yakınırlar.Ben bunun erken dönemde inek sütüne başlamaktan olduğu kanısındayım.Bu açıdan Milupa'nın besin değerine ,hijyenine sonsuz inanıyorum.
Bu 1 yıllık süre içerisinde bize olduğu destekten dolayı Milupa ailesine de sonsuz teşekkürler...

Hiç yorum yok: