14 Ocak 2010 Perşembe

Sevgili Kızım Ada



Bu blog hayatımıza dair notlardan ibaretti ancak biliyorsun ki öyle hızlı yaşamaya başladık ki yazmaya fırsat bulamaz oldu annen.Ne kadar zaman geçti bilemiyorum aradan ama sen 1.5 yaşında benim güzel arkadaşım oldun.Söylediklerimizi anlayan,kendini ifade edebilen,biraz bozukça olsa da cümleler kurmaya çalışan,kızan,küsen,mutlu olan,azı dişleri çıkan,genelde koltukların tepesinde gezmeyi tercih eden çok güzel bir bebek oldun.
Artık seninle evde yalnız kalmaktan büyük zevk alır hale geldim,biliyorsun ki kolik zamanlarında korkuyordum:)
Senin bu çalışmadan duramayan anneciğin şimdi bir de siyaset işi çıkardı başına değil mi?Biliyorum biraz geç geliyorum bu günlerde eve,kızıyor ve öfkeleniyor olabilirsin ama bilesin ki herşey senin için.Sana çok güzel bir gelecek sunmak için.
Bilesin ki seni çok seviyorum...

1 yorum:

MİTHAT ALPUĞAN dedi ki...

Her ikiniz de benim için çok önemli bir o kadar da Yaşam kaynağımsınız, Eşime ve kızıma yüreğimin tümünü hediye ederek onların mutluluğu ve yaşamdan tam anlamıyla pay alabilmeleri için verebileceğim en güzel şeylerin olmasını istiyor bu doğrultuda dimdik yanlarında olmaya çalışıyorum.

Her ikinizi de Çok SEVİYORUM

Mithat